مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:252021-10-28اقتصادي

آبان 1400؛ آغاز بازسازی اعتماد و همراهی مردم


گفتگوی صریح و شفاف مسئولین با مردم و هماهنگی و مسئولیت پذیری دستگاه ها می تواند اعتماد و همراهی جامعه را به دنبال داشته و شرایط را برای مقابله هوشمندانه و نرم با دشمن فراهم نماید.

- "گفتگوی صریح و شفاف مسئولین با مردم و هماهنگی و مسئولیت پذیری دستگاه ها می تواند اعتماد و همراهی جامعه را به دنبال داشته و شرایط را برای مقابله هوشمندانه و نرم با دشمن فراهم نماید.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت نورنیوز در مطلبی با این مقدمه ادامه داد: روز سه شنبه چهارم آبان ماه، سامانه هوشمند سوخت کشور مورد حمله سایبری قرار گرفت و برخی جایگاه های عرضه سوخت در شهرهای مختلف کشور را از مدار توزیع بنزین سهمیه ای خارج کرد.

این حمله که هم زمان با پوشش گسترده و عملیات روانی شدید رسانه های فارسی زبان معاند همراه شد، نشان از یک برنامه ریزی و سناریوی از پیش طراحی شده برای ناآرام سازی جامعه در سالگرد وقایع تلخ آبان ماه سال 98 داشت.

انتشار گسترده شایعات مربوط به تصمیم دولت برای افزایش قیمت سوخت نیز که طی ده روز گذشته به صورت مشکوکی در فضای مجازی منتشر شد به نوعی عملیات روانی اولیه برای زمینه سازی در سطح افکار عمومی جهت اجرای عملیات اصلی یعنی حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبان 1400؛ آغاز بازسازی اعتماد و همراهی مردم

آبان 1400؛ آغاز بازسازی اعتماد و همراهی مردم