مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:052021-10-28سياسي

مظنون به تندروی


شهیدمحمد منتظری یکی از آن چهره هایی است که این لقب «تندرو» درباره او به واسطه برخی اقداماتش در سال های پیش و پس از انقلاب شنیده می شود.

این که محمد منتظری که بود و کجا و کی زیست، - شهیدمحمد منتظری یکی از آن چهره هایی است که این لقب تندرو درباره او به واسطه برخی اقداماتش در سال های پیش و پس از انقلاب شنیده می شود.

این که محمد منتظری که بود و کجا و کی زیست، بخش بیوگرافی مرسوم زندگی اوست اما باید سنجید که محمد چگونه زیست و برای چه ایستاد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: آن چه تحت عنوان تندروی در ادبیات سیاسی شناخته می شود، نسبت به شرایط گوینده و شرایط فرد منتسب شده به این لقب متفاوت است.

تندروی در کنار افراط گرایی دیده می شود که از راست تندرو تا چپ رادیکال را شامل می شود که افراد به واسطه صدای بلندتر اعمالشان در این دو دسته بندی بیشتر نیز دیده و بعضا طرفدارانی همراه آنها می شوند.

در چارچوب انقلاب نیز به برخی افراد به واسطه عملکردشان نسبت تندروی می دهند اما لزوما نیز این طور نیست و در مواردی گروه های رقیب به علت تقابل جناحی سعی در انتساب این لقب به افراد دارند تا به عنوان یک نکته منفی در فضای سیاسی علیه آن فرد از این لقب استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظنون به تندروی

مظنون به تندروی