مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:152021-10-28سياسي

تعارض قوانین منطقه آزاد با سرزمین اصلی مشکلات فراوانی را پدید آورده است


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بندر خرمشهر در منطقه آزاد اروند قرار گرفته است و طبق قانون باید برای مناطق آزاد مزایایی در نظر گرفته شود اما پدید آمدن دستورالعمل های متعدد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، نوراله اسعدی امروز در جریان بازدید معاون قضایی رییس قوه قضاییه از بندر خرمشهر، با تاکید بر اینکه دوگانگی حاکمیتی در خرمشهر باعث ایجاد مشکلات فراوانی شده است، اظهار داشت: دوگانگی مقررات و قوانین منطقه آزاد با سرزمین اصلی موجب بروز مشکلات عدیده میان سازمان های دولتی در آبادان و خرمشهر شده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون خرمشهر در شرایط منطقه آزاد قرار دارد اما در موارد فراوان و متعدد با قوانین سرزمین اصلی در تعارض قرار می گیرد و این امر باعث رنج مردم و سازمان های دولتی از جمله بندر خرمشهر و بروز مشکلات شده است که امیدواریم این مشکل حل شود.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بندر خرمشهر در منطقه آزاد اروند قرار گرفته است و طبق قانون باید برای مناطق آزاد مزایایی در نظر گرفته شود اما پدید آمدن دستورالعمل های متعدد، موانعی را در مسیر استفاده از ظرفیت ها و مزایای مناطق آزاد قرار داده است.

اسعدی با تاکید بر اینکه رونق خرمشهر و بندر آن خواست همگانی است، بیان کرد: بندر خرمشهر از زیرساخت های کامل و به روزی برخوردار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارض قوانین منطقه آزاد با سرزمین اصلی مشکلات فراوانی را پدید آورده است

تعارض قوانین منطقه آزاد با سرزمین اصلی مشکلات فراوانی را پدید آورده است