مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-28سياسي

یارانه خانه احزاب دوبرابر می شود


با توجه به تاثیرگذاری احزاب بر سیاست داخلی و حتی منطقه ای، یارانه خانه احزاب تقریبا دو برابر می شود.

- مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: با توجه به تاثیرگذاری احزاب بر سیاست داخلی و حتی منطقه ای، یارانه خانه احزاب تقریبا دو برابر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن اسلامی مدیرکل سیاسی وزارت کشور ظهر امروز (پنجشنبه، 6 آبان) در نشست کمیسیون بین الملل خانه احزاب، اظهار کرد: چالش اصلی در منطقه این است که احزاب در منطقه درگیر منافع ملی نیستند ولی احزاب ایران دارای نگاه ملی و راهبردی هستند.

وی افزود: وزارت کشور درخواستی که از احزاب دارد این است که به دولت کمک کنند و با توجه به التهابات موجود در منطقه نهایت تلاش خود را برای ایجاد آرامش و هم افزایی و رسیدن به یک راهبرد در سیاست همسایگی به کار ببندند.

اسلامی یادآور شد: در شرایط فعلی تعیین استانداران اولویت اصلی معاونت سیاسی وزارت کشور است و عدم حضور آقایان وحیدی و خرمشاد در این نشست را نباید تعبیر به بی توجهی وزارت کشور نسبت به خانه احزاب کرد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: ما در راستای حمایت از احزاب جلسه ای با مسئول بودجه وزارت کشور در خصوص یارانه احزاب داشتیم و نکته ای که به عنوان معاون سیاسی در این نشست مورد تاکید قرار دادیم این بود که اگر احزاب در صحنه سیاسی کشور حضور پررنگی داشته باشند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه خانه احزاب دوبرابر می شود

یارانه خانه احزاب دوبرابر می شود