مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-28سياسي

دستگاه قضایی، حامی صنعتگران و تولیدکنندگان است


نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد، از تولید کنندگان و صنعتگران به عنوان سرداران جبهه جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: رویکرد دستگاه قضایی حمایت از تولید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از میبد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در جمع تعدادی از مدیران صنایع و صاحبان حِرف و تولید در شهرستان میبد، اظهار کرد: رویکرد حمایتی دستگاه قضایی از تولیدکنندگان در سلسله نشست های ستاد و مبارزه با مفاسد اقتصادی در چارچوب وظایف و اختیارات قوه قضاییه صورت می پذیرد.

وی افزود: در این ستاد مشکلات بخش خصوصی با بانک ها و یا برخی از ادارات متولی در امور مختلف، طرح و با رویکرد تعاملی با اشراف به مسئله و حمایت از تولید و اشتغال، حل و فصل می گردد.

این مقام قضایی، یادآور شد: قرارگرفتن استان یزد در صدر لیست استان های دارای بیشترین امنیت سرمایه گذاری از سوی مرکز پژوهش های مجلس، در دو سال متوالی، مرهون همین تلاش اثرگذار و تعامل هدفمند و سازنده متولیان امر به ویژه دستگاه قضا در این موضوع است.

این مقام قضایی با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده پیرامون برخی صنایع تولیدی از حیث برخی مسائل زیست محیطی، اظهار داشت: ادارات متولی در این زمینه بررسی های لازم را انجام می دهند و گزارش لازم بر اساس استانداردهای تعیین شده را به مبادی مربوطه جهت اتخاذ تدابیر لازم ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی، حامی صنعتگران و تولیدکنندگان است

دستگاه قضایی، حامی صنعتگران و تولیدکنندگان است