مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-28سياسي

برخورد با فساد اداری و باندبازی خط قرمز است


استاندار گیلان با اشاره به اینکه غبار محرومیت بر چهره این استان نشسته است، گفت: برخورد با فساد اداری و باندبازی خط قرمز است.

- ، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان با بیان اینکه امیدوارم بتوانم قانون را مو به مو اجرا کنم، اظهار کرد: در نخست گام تکمیل و راه اندازی سامانه صدور مجوزهای سرمایه گذاری در دستور کار قرار می گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه معتبرترین شاخصه ارزیابی مدیران رضایت عمومی و تحقق مطالبات مردمی است، افزود: خدمتگزاری اقدامی جهادی است که برای امیدواری مردم و مأیوس کردن دشمنان امری مهم تلقی می شود.

عباسی با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم، تصریح کرد: به حکم حق شناسی برای خدمت به مردم گیلان نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه غبار محرومیت بر چهره استان نشسته است، گفت: چرا باید در چنین استانی از نظر فساد رتبه اول تا پنجم را داشته باشیم، شعار رییس جمهور فساد ستیزی بوده و یکی از برنامه های مهم ما نیز برخورد با باندبازی و فساد اداری است.

وی با اشاره به اینکه خط قرمز مدیران باید مبارزه با فساد اداری باشد، عنوان کرد: با خودکار قرمز اسامی اداراتی که فساد در آنجا وجود دارد را به بنده بدهید زیرا رفیق بازی و فساد اداری در دکترین مدیریت دولت مردمی جایی نخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با فساد اداری و باندبازی خط قرمز است

برخورد با فساد اداری و باندبازی خط قرمز است