مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-28سياسي

افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با تورم نیست


مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با تورم نیست گفت: امیدواریم دستگاه ها بر اساس ماده 85 قانون مدیریت خدمات کشوری مانند بیمه شاغلین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز مجمع کانون بازنشستگان استان با حضور حمیدرضا حاجی بابایی؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان با بیان اینکه مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری در استان همدان حدود 60 هزار نفر هستند اظهار کرد: از این تعداد 37 هزار نفر بازنشسته و وظیفه بگیر صندوق هستند و حدود 23 هزار نفر شاغلین کسورپرداز در دستگاه های اجرایی استان.

روح الله افشار افزود: میانگین حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری مبلغ حدود 7 میلیون و یکصد هزار تومان است که در مهرماه سال 99 با اجرای قانون متناسب سازی میانگین 45 درصد حقوق بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق افزایش یافت.

وی گفت: کمترین افزایش در متناسب سازی حقوق شامل افرادی که با سابقه زیر 30 بازنشسته و یا از کار افتاده، بوده و براساس مدت سابقه خدمت افزایش داشته است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان افزود: امیدوارم در بحث دائمی شدن متناسب سازی حقوق به این مسائل نیز توجه بیشتری شود تا بازنشستگان یا افرادی از کارافتاده هستند و زیر 30 سال هم خدمت کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با تورم نیست

افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با تورم نیست