مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-28سياسي

آملی لاریجانی: وضعیت تورم نگران کننده است/ تصمیمات اقتصادی دولت کارشناسانه باشد


اینکه عده ای برایشان مقدور نیست گوشت تهیه کنند و حتی میوه و سایر اقلام نیز از سفره آنها جمع شده است، بسیار دردناک است و باید برای آن فکر عاجلی کرد.

- اینکه عده ای برایشان مقدور نیست گوشت تهیه کنند و حتی میوه و سایر اقلام نیز از سفره آنها جمع شده است، بسیار دردناک است و باید برای آن فکر عاجلی کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس علی القاعده باید با بررسی های دقیق کارشناسانه و ملاحظات مختلف اجتماعی و سیاسی همراه بوده و از اتقان لازم برخوردار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، صادق آملی لاریجانی روز چهارشنبه پنجم آبان ماه 1400 در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک میلاد مسعود پیامبر اعظم، حضرت محمد(ص) و میلاد فرخنده امام جعفر صادق(ع) اظهارکرد: از خداوند متعال می خواهیم که قلوب همه ما را به انوار معرفت و محبت اهل بیت علیهم السلام، هر روز بیش از پیش منور فرماید.

وی در ابتدای جلسه امروز با ذکر آیه دهم و یازدهم سوره طلاق که میفرماید: فَاتَّقُوا اللَّهَ یَا أُولِی الْأَلْبَابِ الَّذِینَ آمَنُوا قَدْ أَنْزَلَ اللَّهُ إِلَیْکُمْ ذِکْرًا و در آیه بعد که فرموده اند: رَسُولًا یَتْلُو عَلَیْکُمْ آیَاتِ اللَّهِ مُبَیِّنَاتٍ لِیُخْرِجَ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی: وضعیت تورم نگران کننده است/ تصمیمات اقتصادی دولت کارشناسانه باشد

آملی لاریجانی: وضعیت تورم نگران کننده است/ تصمیمات اقتصادی دولت کارشناسانه باشد