مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-28سياسي

عدم عضویت در کنوانسیون برن، تجاوز به حقوق دیگران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی ابعاد حقوقی پیوستن ایران به کنوانسیون برن، به همت دفتر طرح های ملی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، - جمعی از حقوقدانان در نشست بررسی ابعاد حقوقی کنوانسیون برن و حق کپی رایت، حضور در این معاهده را، حمایت از اعتبار اخلاقی ایران دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی ابعاد حقوقی پیوستن ایران به کنوانسیون برن، به همت دفتر طرح های ملی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، عصر چهارشنبه 5 آبان، در فضای اسکای روم برگزار شد.

پژمان محمدی، حقوقدان و عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، با بیان این که مسئله کپی رایت مدت هاست در محافل فرهنگی اقتصادی و مدیریتی ایران مطرح است، گفت: محققان از مناظر مهمی به موضوع نگاه کرده و توضیحات مهمی ارائه داده اند.

به نظر می رسد ما در کشور موضوع روشن و شفافی در ارتباط با دنیای خارج از مرز ها نداریم، در بسیاری از حوزه ها این مشکل وجود دارد و بسیاری از معاهدات بین المللی که در سراسر دنیا جریان پیدا کرده است و الزام آور شده، در ایران نسبت به آن ها موضع شفاف و روشنی وجود ندارد یا به آن پیوسته یا هنوز در تلاطم پیوستن است و در آن تردید جدی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم عضویت در کنوانسیون برن، تجاوز به حقوق دیگران است

عدم عضویت در کنوانسیون برن، تجاوز به حقوق دیگران است