مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-28سياسي

جبران عقب ماندگی های دولت قبل در دولت سیزدهم دنبال می شود


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه متاسفانه یکی از عبرت های دولت دوازدهم این بود که در حوزه جنگ سایبری ساده انگاری و غفلت می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل، صبح امروز به مناسبت ایام نکوداشت پدافند غیرعامل در سفر به شهر مقدس قم با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار رییس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه اساسا از ابتدای تشکیل عالم شاهد دو نوع سیاست استکباری و سیاست الهی هستیم، تاکید کرد: در سیاست خدایی انبیا تلاش می کنند تا مردم را به سلاح ایمان مجهز کنند.

وی با اشاره به اینکه در سیاست الهی ستون دین مردم هستند و اساس و قوام کشور را نیز مردم تشکیل می دهند، گفت: برای مسئله دفاع نیز ما باید مردم را بیدار کنیم و آنها را به سلاح بصیرت مجهز کنیم چرا که دشمن در کمین است.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه کشور باید آنقدر قوی باشد که دشمن جرأت نکند هر نوع تهدیدی را علیه کشور اعمال کند، افزود: پدافند غیرعامل باید در این مسیر گام بردارد و بیدارتر هوشیارتر و قوی تر از گذشته عمل کند.

همچنین، سردار جلالی در این دیدار با اشاره به برنامه ها و راهبردهای دشمن گفت: تدابیر مقام معظم رهبری و دستاوردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران عقب ماندگی های دولت قبل در دولت سیزدهم دنبال می شود

جبران عقب ماندگی های دولت قبل در دولت سیزدهم دنبال می شود