مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-28سياسي

شرمنده می شوم وقتی خوزستان چنین مشکلاتی دارد/ وظیفه قضات خطیر است


وقتی مردم خوزستان با این همه مواهب الهی در استانشان، هنوز مشکلاتی دارند، احساس شرمندگی می کنم.

- ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای صبح امروز در دیدار با قضات و کارکنان اداری استان خوزستان در سالن امام خامنه ای (ره) مجموعه فجر اظهار کرد: خوزستان 16 هزار شهید و بیش از 30 هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است و مردم این استان نه تنها در زمان دفاع مقدس که حتی تا به امروز هم شهدایی برای دفاع از وطن و حرم تقدیم کرده اند.

وی ادامه داد: امروز که از گلزار شهدا و پایگاه گلف بازدید داشتم احساس مسئولیت سنگین و احساس شرمندگی به بنده دست داد که نمی توانیم برای مردم رفع گرفتاری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه مسئولان و در رأس آن مقام معظم رهبری مصمم برای رفع مشکلات هستند، تصریح کرد: وقتی خوزستان را با ظرفیت های بالا و مشکلات موجود مشاهده می کنیم شرمنده می شویم که چرا برخی از این مشکلات باید استمرار داشته باشد اما باید گفت علاوه بر تلاش ما، دشمنان نیز از طرفی دیگر در تلاش هستند و بر کشور فشار می آوردند.

رییس دستگاه قضا تصریح کرد: عدالت ورزی و اخلاق باید سرلوحه کار کارکنان قوه قضاییه قرار بگیرد چرا که امروز بسیاری از مردم مشکلاتی دارند اما سخت تر از آن برای مردم مشاهده بی عدالتی و بی اخلاقی است که باید هم در زبان و هم در عمل رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرمنده می شوم وقتی خوزستان چنین مشکلاتی دارد/ وظیفه قضات خطیر است

شرمنده می شوم وقتی خوزستان چنین مشکلاتی دارد/ وظیفه قضات خطیر است