مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-28بين الملل

قدردانی یمن از مواضع وزیر اطلاع رسانی لبنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار اظهارات جرج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان در یک مصاحبه، منابع رسانه ای نزدیک به سعودی در لبنان به وی حمله کردند و مدعی شدند، - یک منبع در دفتر نخست وزیر دولت نجات ملی یمن ضمن محکوم کردن حمله رسانه ای سعودی ها به وزیر اطلاع رسانی لبنان، از مواضع وی در قبال یمنی ها قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار اظهارات جرج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان در یک مصاحبه، منابع رسانه ای نزدیک به سعودی در لبنان به وی حمله کردند و مدعی شدند، این اظهارات منجر به بحران دیپلماتیک جدید میان بیروت و ریاض خواهد شد.

قرداحی در پاسخ به این سوال که تحولات جاری در یمن را چگونه ارزیابی می کند، گفت: تجاوز وحشیانه به یمن که هشت سال از آن می گذرد، باید متوقف شود.

آن چه که یمنی ها انجام می دهند، حقوق قانونی آن ها در دفاع از خود است و من پایداری مردم یمن در قبال این تجاوز را ارج می نهم .

پس از کشور های کویت، عربستان سعودی، امارات و بحرین سفرای لبنان در کشور های خود را فراخواند و به این اظهارات اعتراض کردند.

همچنین روزنامه عکاظ گزارش کرد، گروه رسانه ای ام بی سی (متعلق به سعودی) تصمیم گرفت که دفاتر خود در لبنان را ببندد و تجهیزاتش را به ریاض منتقل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی یمن از مواضع وزیر اطلاع رسانی لبنان

قدردانی یمن از مواضع وزیر اطلاع رسانی لبنان