مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 21:452021-10-27اقتصادي

اختصاص 130 میلیارد ریال تسهیلات به امور دانش بنیان در کردستان


مدیر امور ذینفعان و مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بیش از 130 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای حمایت از فعالیت های دانش بنیان اختصاص یافته و این روند حمایتی تداوم خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی خالقی شامگاه چهارشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان کردستان اظهار کرد: پاسخگویی به نیاز مالی واحدهای فناور از جمله اولویت های صندوق نوآوری و شکوفایی است.

وی افزود: هم اکنون 37 شرکت دانش بنیان در استان کردستان فعالیت دارند و ما بر خود لازم دانستیم که در یک سفر سه روزه کاری اقدام به برگزاری جلسات تخصصی با این شرکت ها و فراهم کردن زمینه های لازم برای پرداخت تسهیلات کم بهره به آنها باشیم.

مدیر امور ذینفعان و مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی از تصویب 130 میلیارد ریال اعتبار برای کردستان در این سفر خبر داد و گفت: این مبلغ به صورت جعاله و خط اعتباری است تا شرکت های نوپا نیاز مالی خود را تأمین کنند.

خالقی افزود: از طریق صندوق پژوهش و فناوری تسهیلات کم بهره تا سقف پنج میلیارد ریال در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می گیرد.

حمایت از شرکت های دانش بنیان اولویت حوزه اقتصادی استان کردستان است معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: توسعه فعالیت های دانش بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 130 میلیارد ریال تسهیلات به امور دانش بنیان در کردستان

اختصاص 130 میلیارد ریال تسهیلات به امور دانش بنیان در کردستان