مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:502021-10-27سياسي

اقوام، فرصت هستند/وحدت اسلامی، تکلیف دینی و ضرورتی قرآنی است


مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، گفت: اتحاد و وحدت اسلامی و همدلی میان پیروان مذاهب و نیز تنوع اقوام در کشور از مقولاتی هستند که باید مورد توجه جدی واقع شوند.

- مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، گفت: اتحاد و وحدت اسلامی و همدلی میان پیروان مذاهب و نیز تنوع اقوام در کشور از مقولاتی هستند که باید مورد توجه جدی واقع شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماموستا عبدالسلام کریمی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین یونسی - مشاور امور اقوام و اقلیت های رییس جمهور سابق - افزود: در بحث اقوام باید به این مهم توجه داشته باشیم که تنوع اقوام در کشورمان به عنوان یک فرصت تلقی شود و با همدلی و همفکری و همکاری این فرصت را به نقطه قدرت برای کشور و نظام اسلامی تبدیل کنیم.

رهبری معظم انقلاب و رییس جمهور مکرر تأکید کرده اند که اقوام برای نظام یک فرصت محسوب می شوند که هرچه به هم نزدیک تر باشند، اقتدار کشور بیشتر ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اساسا هر فردی از هر قومی و با هر جنسیتی نباید احساس سرخوردگی و تحقیر کند، تاکید کرد: هیچ کس نباید احساس کند که مورد غفلت واقع شده است.

همه باید احساس کنند که شهروند این مرز و بوم بوده و در همه ارکان نظام و تصمیم گیری ها سهیم و دخیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقوام، فرصت هستند/وحدت اسلامی، تکلیف دینی و ضرورتی قرآنی است

اقوام، فرصت هستند/وحدت اسلامی، تکلیف دینی و ضرورتی قرآنی است