مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-27اقتصادي

تمدید مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی برای اشخاص حقیقی


پیش از این اعلام شده بود که آخرین مهلت زمان اعتراض به اوراق مالیاتی آنان تا 31 شهریورماه بود.

- اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی برای اشخاص حقیقی به مدت سه ماه تمدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه ایرنا، در اطلاعیه اتاق اصناف آمده است: بر اساس مصوبات هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، موارد مقرر در قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اشخاص حقیقی و نیز احکام اجرای ماده 238 قانون مالیات های مستقیم و ماده 29 قانون مالیات بر ارزش افزوده برای به مدت سه ماه تمدید شد و از مشمولان دعوت می شود تا از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پیش از این اعلام شده بود که آخرین مهلت زمان اعتراض به اوراق مالیاتی آنان تا 31 شهریورماه بود.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال 98 در ایران آغاز شد و به دنبال آن بخش های مختلف کشور را با محدودیت مواجه کرد و در زمان های طولانی به تعطیلی کشاند.

بر همین اساس گروه های مختلف شغلی از جمله اصناف در کشور با مشکل مواجه شدند زیرا از یک سو محدودیت ها مانع فعالیت آنها شد و از سوی دیگر کاهش استقبال از خرید عمومی در آمد آنها را به طور چشمگیری کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی برای اشخاص حقیقی

تمدید مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی برای اشخاص حقیقی