مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-27سياسي

بی تدبیری هایی که منجر به نصب مجسمه های فاجعه می شود


رییس هیات مدیره انجمن مجسمه سازی ایران در گفت وگویی با ایسنا مطالبی را درباره برگزاری دو مجمع عمومی انجمن هنری و انجمن صنفی، علت لزوم حضور انجمن صنفی مجسمه سازان، - فعالیت های انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران در سال های اخیر، توجه به نهادهای تخصصی مجسمه سازی و مشاوره گرفتن از متخصصان مجسمه سازی برای نصب آثار شهری و .

پرداخت.

عباس مجیدی در ابتدای این گفت وگو یادآور شد: امروز ساعت چهار عصر برگزاری انتخابات دو مجمع را پیش رو داریم؛ مجمع عمومی انجمن هنری که نوبت دوم برگزاری آن است و انجمن صنفی.

او ادامه داد: تفاوت برگزاری این دوره از مجمع با دوره های قبلی این است که برگزاری به صورت حضوری و آنلاین و رأی گیری تنها به صورت غیرحضوری و آنلاین خواهد بود؛ البته به دلیل شیوع کرونا، تعداد خیلی محدودی از اعضاء به صورت حضوری نیز در محل اعلام شده حاضر خواهند بود ولی تمامی اعضا به صورت غیرحضوری یعنی آنلاین رأی خود را به ثبت می رسانند.

علت تأخیر و آنلاین برگزار شدن مجمع این هنرمند درباره تأخیر در برگزاری مجمع انجمن گفت: از زمان اصلی برگزاری مجمع انجمن عادی ما بیش از یک سال می گذرد که دلیل اصلی آن به خاطر موج های متعدد شیوع کرونا بود که مانع برگزاری می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تدبیری هایی که منجر به نصب مجسمه های فاجعه می شود

بی تدبیری هایی که منجر به نصب مجسمه های فاجعه می شود