موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-27بين الملل

گزارش هاآرتص؛ طراحی جدید صهیونیست ها علیه ایران


روزنامه های چاپ فلسطین اشغالی به صورت غیرمستقیم به دست داشتن تل آویو در حمله سایبری دیروز به ایران اشاره و در ادامه فاش کردند، این رژیم ایدئولوژی جدیدی در قبال ایران تعریف کرده که در هسته آن ملت ایران قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سه شنبه (دیروز) ارائه سوخت در برخی جایگاه های سوخت ایران دچار مشکل شد و پس از آن مرکز ملی فضای مجازی خبر از حمله سایبری به نقل از مرکز فتا داد.

در همین ارتباط جاناتان لیس (Jonathan Liss) خبرنگار سیاسی روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز (چهارشنبه) در یادداشتی مدعی شد، دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی ایدئولوژی جدیدی در قبال ایران تعریف و اتخاذ کرده اند که در هسته آن ملت ایران یا دستکم جامعه تحصیلکرده شهری قرار دارد.

در ادامه این گزارش که بخشی از آن در سایت عرب 48 به عربی ترجمه شده، آمده ایران این گروه را قشری می داند که آسیب ‍ پذیرتر است و هدف گرفتن این گروه که ضربه زدن به کیفیت زندگی اش دشوار است فشار زیادی را بر نظام ایران وارد می کند .

هاآرتص افزود: حتی اگر اسراییل هم در پشت پرده حمله سایبری دیروز به ایران نباشد –حمله ای که به رانندگان بیگناه در طول روز آسیب زد- اما این حمله با ایدئولوژی جدید دستگاه های امنیتی اسراییل مطابق است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش هاآرتص؛ طراحی جدید صهیونیست ها علیه ایران

گزارش هاآرتص؛ طراحی جدید صهیونیست ها علیه ایران