مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:502021-10-27سياسي

مرکز پژوهش های مجلس در تهیه گزارش ها باید اندیشکده ها را مشارکت دهد


مدیران جمعی از اندیشکده ها طی نشستی با بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس، راهکارهای افزایش همکارهای دو جانبه را بررسی کردند.

- مدیران جمعی از اندیشکده ها طی نشستی با بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس، راهکارهای افزایش همکارهای دو جانبه را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز(چهارشنبه 5 آبان) مدیران تعدادی از اندیشکده های کشور با بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس دیدار کرده و راهکارهای افزایش تعامل و همکاری های دو جانبه را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست نگاهداری با تاکید بر این نکته که برای تدوین و تصویب قوانین باید اقدامات محتوایی و علمی لازم در تهیه پیش نویس قوانین انجام شود، گفت: به نتجه رساندن قوانین مهم و ضروری در کشور نیازمند دو مولفه مهم است.

نکته اول اینکه تعامل با نمایندگان صورت بگیرد و همچنین محتوای قوانین از کیفیت لازم برخوردار باشد و اصول قانون نویسی رعایت شود.

وی سپس به تشریح نحوه تعامل مجلس شورای اسلامی و مرکز پژوهش با اندیشکده ها پرداخت و افزود: در این زمینه دو نوع نگاه وجود دارد.

برخی اندیشکده ها معتقد هستند که باید در جلسات کمیسیون ها حضور داشته باشند و نظر خود را به صورت مستقیم با نمایندگان طرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهش های مجلس در تهیه گزارش ها باید اندیشکده ها را مشارکت دهد

مرکز پژوهش های مجلس در تهیه گزارش ها باید اندیشکده ها را مشارکت دهد