مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:302021-10-27سياسي

اقتدار ایران اسلامی سبب ترک سرافکنده دشمن از منطقه شده است


ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی هفتاد و هفتم نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از 77 روز ماموریت بین المللی در همراهی( اسکورت )کشتی های نفتکش و تجاری جمهوری اسلامی ایران در دریای سرخ و خلیج عدن امروز چهارشنبه به بندرعباس بازگشت.

- ایسنا/هرمزگان ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی هفتاد و هفتم نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از 77 روز ماموریت بین المللی در همراهی( اسکورت )کشتی های نفتکش و تجاری جمهوری اسلامی ایران در دریای سرخ و خلیج عدن امروز چهارشنبه به بندرعباس بازگشت.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه استقبال از این ناوگروه با اشاره به اینکه امروز اجرایی کردن دستورات فرماندهی معظم کل قوا در درجه اول برای نیروی دریایی ارتش مایه افتخار است، گفت: مثل همیشه گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب هستیم و سعی می کنیم با دقت و با حداکثر توانمندی آنچه که مدنظر ایشان است را به بهترین نحو انجام دهیم.

امیردریادار دوم شهرام ایرانی افزود: ما نیروهای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی امروز با افتخار می ایستیم و سرمان را بالا نگه می داریم و شعار همیشگی راه ما راه حسین را سرلوحه خود قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ایران اسلامی سبب ترک سرافکنده دشمن از منطقه شده است

اقتدار ایران اسلامی سبب ترک سرافکنده دشمن از منطقه شده است