مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-27بين الملل

گلوبال تایمز: در صورت جنگ، تنگه تایوان به گور سربازان آمریکایی تبدیل می شود


روزنامه گلوبال تایمز چین در مقاله امروز (چهارشنبه) نوشت، تنگه تایوان مانعی جدی برای نیروهای مسلح چین در صورت بروز درگیری نظامی بین پکن و تایپه نخواهد بود و آمریکا حتی در صورت بروز چنین نبردی به تایوان کمک نخواهد کرد.

- روزنامه گلوبال تایمز چین در مقاله امروز (چهارشنبه) نوشت، تنگه تایوان مانعی جدی برای نیروهای مسلح چین در صورت بروز درگیری نظامی بین پکن و تایپه نخواهد بود و آمریکا حتی در صورت بروز چنین نبردی به تایوان کمک نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه گلوبال تایمز در سرمقاله خود آورده است، مقایسه توان نظامی بین چین و جزیره تایوان با 18 سال پیش کاملا متفاوت است.

این سرمقاله همچنین تاکید می کند که چین به دنبال جنگ نیست بلکه می خواهد صلح را تضمین کرده و مساله جنگ، آخرین گزینه اش است.

گلوبال تایمز همچنین تاکید می کند که نیروهای مسلح تایوان نمی توانند حتی در مقابل یک ضربه دوام بیاورند و اگر جنگ صورت بگیرد، به طور حتم تایوان شکست می خورد و فرو می پاشد.

بر اساس این مقاله، ایالات متحده به احتمال زیاد برای تایوان نمی جنگد و سعی خواهد کرد چین را با ابزارهای دیگر مهار کند.

این سرمقاله هشدار می دهد که اگر ایالات متحده تصمیم بگیرد وارد درگیری مسلحانه فرضی شود، تنگه تایوان به گور سربازان آمریکایی تبدیل خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوبال تایمز: در صورت جنگ، تنگه تایوان به گور سربازان آمریکایی تبدیل می شود

گلوبال تایمز: در صورت جنگ، تنگه تایوان به گور سربازان آمریکایی تبدیل می شود