مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-27اقتصادي

اوجی: ظرف یک تا دو روز آینده کارت های سوخت فعال می شود


وزیر نفت از فعال شدن بیش از 3000 جایگاه سوخت در سراسر کشور خبر داد و گفت: قول می دهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال شود تا مردم بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

- وزیر نفت از فعال شدن بیش از 3000 جایگاه سوخت در سراسر کشور خبر داد و گفت: قول می دهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال شود تا مردم بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی امروز در جریان بازدید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری از وزارت نفت اظهار کرد: هم اکنون با همه شرکت های پخش فرآورده های نفتی مناطق کل کشور در ارتباط هستیم، الحمداالله 3050 جایگاه در کشور فعال هستند که مردم می توانند در خارج از شبکه سوخت و به صورت دستی از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 300 جایگاه سوخت در سراسر کشور با کارت سوخت به صورت سهمیه ای، بنزین را به خودروها عرضه می کنند، افزود: به مردم اعلام کردیم سهمیه سوخت در کارتشان محفوظ است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه مردم با وجود معطلی در بعضی از جایگاه ها همکاری خوبی با خادمان خود در وزارت نفت داشتند، تصریح کرد: دشمن قصد داشت به مردم ایران آسیب بزند، اما با همراهی و صبوری مردم، تیرشان به سنگ خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوجی: ظرف یک تا دو روز آینده کارت های سوخت فعال می شود

اوجی: ظرف یک تا دو روز آینده کارت های سوخت فعال می شود