مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-27اقتصادي

توزیع هزارتن تخم مرغ وارداتی/نرخ مصوب هرشانه تخم مرغ 43هزارتومان است


رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار از واردات و توزیع گسترده هزارتن تخم مرغ به کشور خبر داد و گفت: تا زمانی که بازار این کالای پروتیینی به تعادل برسد واردات ادامه خواهد داشت.

- رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار از واردات و توزیع گسترده هزارتن تخم مرغ به کشور خبر داد و گفت: تا زمانی که بازار این کالای پروتیینی به تعادل برسد واردات ادامه خواهد داشت.

حمید کاشانی در گفت وگو با ایسنا با اینکه نرخ مصوب هرشانه تخم مرغ برای مصرف کننده 43هزارتومان و درب مرغداری 38 هزارتومان شده است، گفت: در حال حاضر نیز هر شانه تخم مرغ 30 عددی با نرخ 43 هزارتومان در میادین میوه و تره بار، غرفه ها و فروشگاه های زنجیره ای بدون محدودیت توزیع می شود.

وی ادامه داد: اینکه در سطح شهر با قیمت های بیش از 50 هزارتومان فروخته می شود به دلیل این است که سود تخم مرغ مصوب برای مغازه داران مقرون به صرفه نیست.

یعنی سودی که برای توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب توسط سازمان حمایت تعیین شده مورد قبول مغازه داران نبوده، به همین دلیل قیمت ها را افزایش داده اند.

رییس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن با اشاره به واردات تخم مرغ از کشورهای همسایه گفت: تاکنون هزارتن تخم مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه میهن وارد کشور شده و در حال توزیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزارتن تخم مرغ وارداتی/نرخ مصوب هرشانه تخم مرغ 43هزارتومان است

توزیع هزارتن تخم مرغ وارداتی/نرخ مصوب هرشانه تخم مرغ 43هزارتومان است