مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-27اقتصادي

تامین آب شرب شهرستان خوی در نقطه سر به سر قرار دارد


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: هم اکنون وضعیت تامین آب شرب شهرستان خوی در نقطه سر به سر قرار دارد.

- ، یدالله سلطانی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوی اظهار کرد: برای حل مشکل آب شرب خوی سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی کرده ایم که در مرحله کوتاه مدت حفر و تجهیز 4 حلقه چاه همچنین در برنامه میان مدت حفر چاه فلمن (دهانه گشاد) با دبی 150 لیتر در ثانیه با تأمین اعتبار شرکت منابع آب استان و نهایتاً تأمین آب شهرستان از آب های سطحی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اقدامات این شرکت ادامه داد: توسعه و اصلاح شبکه و خط انتقال آب بیش از 14 کیلومتر انجام شده که در همین مدت دو هزار و 801 فقره نصب انشعاب آب نیز صورت گرفته است.

سلطانی حجم آب تولیدی خوی را بیش از 31 میلیون متر مکعب اعلام کرد و افزود: در این راستا، شبکه آب به طول 3 کیلومتر و 650 متر در مناطق مختلف شهری و 4 کیلومتر و 400 متر از شبکه آب نیز در مناطق روستایی این شهرستان از سوی شرکت آب و فاضلاب اصلاح و توسعه یافته است.

وی ادامه داد: ادامه عملیات اجرایی مخزن شهرک ولیعصر به حجم 5 هزار متر مکعبی با پیشرفت 65 درصد، ادامه عملیات اجرایی مخزن شهر قطور حجم 2 هزار متر مکعبی با پیشرفت 35 درصد، تعویض 27 دستگاه الکتروپمپ در روستاهای شهرستان، بازسازی 6 دهنه چشمه با اعتبار یک میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب شهرستان خوی در نقطه سر به سر قرار دارد

تامین آب شرب شهرستان خوی در نقطه سر به سر قرار دارد