مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-27اقتصادي

بیش از 15 هزار مترمکعب چوب قاچاق طی امسال در آذربایجان غربی کشف شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی از کشف 15 هزار و 200 مترمکعب چوب قاچاق در استان در سال جاری خبر داد و گفت: در این زمینه 37 نفر شناسایی و دستگیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی هادی قاسمی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 15 هزار و 200 مترمکعب چوب قاچاق در استان کشف شده است، اظهار داشت: در این زمینه 37 نفر شناسایی و دستگیر شده است.

وی با هشدار جدی نسبت به برخورد قانونی با عاملان قاچاق چوب در استان تصریح کرد: صیانت از جنگل ها وظیفه ای ملی است و با قاچاق چوب از استان برخورد جدی می شود و باید به گونه ای اقدام کنیم که مانع از بریده شدن حتی یک درخت شویم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته اهالی روستاهای همجوار جنگل برای مصارف روزانه فقط از چوب های جنگلی و مرتعی استفاده می کردند، بیان کرد: امروزه با گران تر شدن چوب عده ای سود جو با استفاده از خلاء های قانونی اقدام به قاچاق می کنند که این اقدامات خلاف قانون بوده و باید با این موضوع مقابله و برخورد جدی صورت گیرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین منابع طبیعی حمل چوب، هیزم و ذغال حاصل از درختان جنگلی در تمام نقاط کشور ممنوع است و چنانچه شخص یا کسانی مجوز فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 15 هزار مترمکعب چوب قاچاق طی امسال در آذربایجان غربی کشف شد

بیش از 15 هزار مترمکعب چوب قاچاق طی امسال در آذربایجان غربی کشف شد