مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-27سياسي

رمانی درباره یکی از شهدای نیروی انتظامی/ شاکر: یک سوم کار تمام شد


«محمد شاکر» در حال نگارش رمانی با محوریت «سرهنگ شهید علیرضا همایی فصیح» از افسران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، این اثر مبتنی بر زندگی واقعی اوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، انتشارات کتاب جمکران در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و با حمایت و همراهی کنگره شهدا استان قم، نگارش و تدوین  45 اثر با محوریت شهدا و رزمندگان قم را آغاز کرده است.

یکی از این شهدا که زندگی اش محور تولید اثر قرار گرفته سرهنگ شهید علیرضا همایی فصیح از افسران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

در این راستا محمد شاکر رمانی را در حال نگارش است.

شاکر در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس ضمن اشاره به اینکه حدود سه سال با شرکت در کلاس های استاد بطحایی و کفاش در زمینه داستان به فعالیت داشتم، درباره اثر تألیفی خود و اینکه چرا این سوژه را برای نگارش انتخاب کرده ابراز داشت: شهید همایی فصیح شخصیت والایی دارند که متأسفانه به دلیل نبود اطلاعات کافی حق ایشان مجهول مانده، بنده هم با توجه به سابقه ای که در خدمت سربازی در نیروی انتظامی داشتم متوجه شدم بسیاری از حقایق در مورد این قشر بیان نشده و شاید به خاطر مسائل سازمانی بیان هم نشود، ولی سعی ما براین است که این حقایق مطرح شده تا حق مطلب در مورد این شهدا ادا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمانی درباره یکی از شهدای نیروی انتظامی/ شاکر: یک سوم کار تمام شد

رمانی درباره یکی از شهدای نیروی انتظامی/ شاکر: یک سوم کار تمام شد