مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-27فرهنگي

گیلان؛ میزبان مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان گیلان، - ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان گیلان، روزهای ششم و نهم آبان 1400 در رشت برگزار می شود.

سید جلیل میرعظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره قضه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در حالی به میزبانی مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت آغاز می شود که 9 قصه گو در دو بخش های ملی و آیینی و سنتی طی روزهای 6 و 9 آبان 1400 به هنرنمایی خواهند پرداخت.

وی افزود: روز نخست برگزاری این رویداد فرهنگی در استان گیلان با اجرای قصه گویان بخش ملی از ساعت 13 روز پنجشنبه، 6 آبان سال جاری کلید می خورد و شش قصه گو در بخش های زنان و مردان و دختران و پسران به قصه گویی می پردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان تصریح کرد: دومین گام مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی در استان گیلان نیز ساعت 13 روز یکشنبه، 9 آبان 1400 برداشته می شود و سه قصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان؛ میزبان مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری

گیلان؛ میزبان مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری