مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:452021-10-27پزشكي

علائم و مشکلات زنان باردار مبتلا به کرونا


پژوهشگران با انجام یک مطالعه مروری و بررسی مقالات منتشرشده، عوارض و پیامدهای ابتلا به کرونا در دوران بارداری را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، زنان باردار به دلیل تغییرات فیزیولوژیک و ضعف سیستم ایمنی، در طی بارداری در برابر عفونت های نوظهور مانند بیماری کووید-19 آسیب پذیری بیشتری دارند.

همچنین میزان اضطراب و استرس در دوران پاندمی کووید-19 بالا است و زنان نگرانی های زیادی در مورد ابتلای خود و نوزادشان و مراجعه برای دریافت مراقبت های دوران بارداری دارند.

با توجه به اهمیت این موضوع، پژوهشگران با انجام یک مطالعه مروری علایم بیماری کرونا و تظاهرات آن در زنان باردار و نوزادان را مورد بررسی قرار دادند تا در این شرایط تیم مراقبتی از دانش کافی برای انجام مراقبت و تشخیص بارداری برخوردار شوند.

برای انجام این مطالعه مروری، مقالات منتشر شده در مورد موضوع کووید-19 در دوران بارداری در پایگاه های اطلاعاتی اسکوپوس، پابمد، WOS و .

جستجو شدند و 17 مقاله اصیل پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت.

مطالعات بررسی شده در چین، فرانسه، ایران، اسراییل، آمریکا، ایتالیا، ترکیه، کویت و انگلستان انجام شده و به طور کلی در آن ها، چهار هزار و 494 زن باردار بررسی شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم و مشکلات زنان باردار مبتلا به کرونا

علائم و مشکلات زنان باردار مبتلا به کرونا