مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 23:052021-10-26اقتصادي

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در هرمزگان/ اعزام 14 تیم تخصصی به اقصی نقاط استان+فیلم


گزارش میدانی خبرنگاران فارس در هرمزگان از جایگاه های سوخت در سطح استان حاکی از آن است که سوخت گیری از پمپ بنزین ها با نرخ آزاد سرعت گرفته و 14 تیم تخصصی در اقصی نقاط هرمزگان در حال رفع مشکل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، گزارش میدانی فارس از جایگاه های سوخت در سطح هرمزگان حاکی از آن است که سوخت گیری از پمپ بنزین ها با نرخ آزاد سرعت گرفته و 14 تیم تخصصی در اقصی نقاط استان در حال رفع مشکل هستند.

از ظهر امروز روند سوخت رسانی در برخی جایگاه های سوخت کشور با اختلال مواجه شد، گزارش های ابتدایی خبرنگاران فارس در هرمزگان حاکی از آن بود که جایگاه های سوخت به دلیل قطع سامانه ها امکان عرضه سوخت را ندارند اما با تلاش متخصصان حوزه نرم افزار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و چهار جایگاه تا ساعت 16 روز گذشته فعال و سوخت به نرخ آزاد عرضه می شد و ایجاد مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت، علت عرضه نشدن در برخی جایگاه ها عنوان شد.

    از همان ساعات ابتدایی بروز مشکل، در جایگاه های شهید داج، پامرو، شهید ناصر، بلال، سامکو، پگاه، پارک جنگلی و آفتاب درخشان بندرعباس، سوخت به نرخ آزاد در جریان بود.

تا ساعت 20 عصر روز چهارم آبان ماه بخش عمده ای از این مشکل برطرف، و سوخت مورد نیاز مردم هرمزگان با نرخ آزاد در اکثر جایگاه های استان عرضه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در هرمزگان/ اعزام 14 تیم تخصصی به اقصی نقاط استان+فیلم

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در هرمزگان/ اعزام 14 تیم تخصصی به اقصی نقاط استان+فیلم