مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 18:052021-10-26اقتصادي

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت آذربایجان غربی


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر عرضه سوخت در 20 جایگاه استان انجام می شود، گفت: سهمیه بنزین ها موجود در کارت ها محفوظ است و پس از رفع مشکل امکان تهیه سوخت بر اساس سهمیه که در کارت ها وجود دارد فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، قبل از ظهر امروز بود که خبر ایجاد صف های طولانی مقابل پمپ بنزین های استان آذربایجان غربی که ناشی از اخلال در سیستم سامانه سوخت بود، در شهر پیچید.

برای بررسی موضوع، خبرنگار خبرگزاری فارس از جایگاه عرضه سوخت بازدید کرد و صحت این موضوع از سوی روابط عمومی و مدیرعامل شرکت نفت منطقه ای ارومیه مورد تایید قرار گرفت.

ولی آنچه سبب شده بود جایگاه های سوخت پرازدحام شود و سوخت گیری خودروها به کندی انجام شود، راغب نبودن شهروندان برای سوخت گیری با تعرفه آزاد بود که این امر سبب می شد تا معطلی رانندگان را در پمپ های بنزین شاهد باشیم.

شرکت نفت منطقه ای ارومیه به سرعت نسبت به بهبود شرایط موجود اقدام کرده و در ابتدا 6 جایگاه را در استان به صورت دستی راه اندازی کرد و سپس با گذشت زمان، بیش از 20 جایگاه سوخت را به روال عادی بازگرداند.

لیست جایگاه های سوخت فعال استان به شرح زیر می باشد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت آذربایجان غربی

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت آذربایجان غربی