مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:302021-10-26اقتصادي

34 جایگاه سوخت در استان سمنان فعال است


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود گفت: در پی اختلالات پیش آمده در جایگاه های عرضه سوخت، با تلاش کارشناسان هم اکنون 34 جایگاه عرضه سوخت در استان سمنان فعال شده است.

- علیرضا عرب عامری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به وقوع اختلال در سیستم توزیع سوخت در سطح کشور و استان سمنان بیان کرد: در پی سامانه و همچنین سایت شرکت تعدادی از جایگاه های سوخت استان سمنان با مشکل روبرو شدند البته این موضوع در سطح کشور رخ داد و فقط مرتبط با استان سمنان نیز نبود.

وی افزود: از 78 جایگاه موجود در سطح استان سمنان 34 جایگاه هم اکنون به صورت دو یا چهار نازله فعال بوده و بنزین را لیتری 3,000 تومان و نفت گاز را 600 تومان به مردم ارائه می کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود همچنین بیان کرد: مردم نگران تأمین سوخت نباشند چرا که سوخت مورد نیاز استان سمنان در انبارها موجود بوده و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

عرب عامری خواستار صبوری و همراهی مردم شد و بیان کرد: همکاران ما در تلاش هستند تا بتوانند اختلال موجود را رفع کننده امکان دارد این اختلال یک روزه یا حتی سه الی چهار روز به طول بینجامد لذا در این زمینه همکاری مردم استان بسیار ضروری است وی با بیان اینکه از رسانه ها نیز می خوانیم تا به آرامش در سطح جامعه کمک کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 جایگاه سوخت در استان سمنان فعال است

34 جایگاه سوخت در استان سمنان فعال است