مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:252021-10-26حوادث

انفجار منزل مسکونی در شهر ری/ شش مصدوم در پی این حادثه


سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع انفجار در یک منزل مسکونی واقع در شهر ری و مصدومیت شش نفر در این حادثه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت 15:22 دقیقه ظهر امروز در پی صدای انفجار یک واحد مسکونی واقع در شهر ری؛ محله بهشتی با سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران تماس گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: دو ایستگاه به محل اعزام شد که مأموران مشاهده کردند در یک منزل مسکونی که البته کاربری مسکونی نداشت انفجار شدیدی رخ داده بود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه به هنگام انفجار منزل بدون ساکن بوده است اما قسمت پشتی این منزل یک کارگاه مجسمه سازی وجود داشت بر اثر تخریب سقف و دیوارهای این منزل و شدت انفجار یکی از ضلع های این کارگاه تخریب شده بود.

ملکی اظهار کرد: چند نفر در کنار این دیوار مشغول به کار بودند که متأسفانه دچار مصدومیت شدند و بخشی از بدن شان زیر آوار بود.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت شش نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند؛ دو خانم و چهار آقا در این حادثه دچار مصدومیت شدند که تحویل عوامل اورژانس برای معاینه شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه منجر به شعله وری نشد در غیر این صورت با توجه به وضعیت مصدومان شرایط بسیار سخت تر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار منزل مسکونی در شهر ری/ شش مصدوم در پی این حادثه

انفجار منزل مسکونی در شهر ری/ شش مصدوم در پی این حادثه