مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 14:002021-10-26حوادث

این دختر بچه را چه کسی ریحانه پارسا کرد؟


ریحانه پارسا غیر از جنجال چه نکته دیگری دارد که این گونه اخبار مربوط به او مورد توجه قرار می گیرد و در شبکه های اجتماعی به شکل گسترده پوشش داده می شود؟! - ریحانه پارسا غیر از جنجال چه نکته دیگری دارد که این گونه اخبار مربوط به او مورد توجه قرار می گیرد و در شبکه های اجتماعی به شکل گسترده پوشش داده می شود؟! عصر ایران ؛ کاوه معین فر - روز گذشته شایعه فوت ریحانه پارسا به دلیل قتل یا خودکشی و .

در فضای مجازی چند ساعتی جنجال به پا کرد و عاقبت با خبری که آخر شب از سلامتی خود داد، همه به این نتیجه رسیدند که این هم یکی دیگر از بازی های این جماعت صیادان فالوئر (دنبال کننده) است.

نکته قابل توجه این است که ریحانه پارسا غیر از جنجال چه نکته دیگری دارد که این گونه اخبار مربوط به او مورد توجه قرار می گیرد و در شبکه های اجتماعی به شکل گسترده پوشش داده می شود؟! ریحانه پارسا یک بازیگر جوان معمولی بود که در سریالی از تلویزیون (پدر) تابستان سال 97 از تلویزیون پخش شد و در صحنه ای از آن پسر جوان نقش اصلی برای فرار از دست 2 دختر دانشجو، خودش را از پنجره دانشگاه به پایین پرتاب می کرد.

در آن زمان این صحنه سریال جنجال زیادی به همراه داشت و نه بازی ریحانه پارسا، اما آنچه که باعث جنجالی شدن ریحانه پارسا شد همزمان با اتمام پخش سریال پدر، ریحانه پارسا عکس هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دختر بچه را چه کسی ریحانه پارسا کرد؟

این دختر بچه را چه کسی ریحانه پارسا کرد؟