مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-26سياسي

کار برای خانواده شهدا و ایثارگران، عشق و علاقه می خواهد


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان این که کار برای خانواده شهدا و ایثارگران، عشق و علاقه می خواهد، گفت: این توفیقی است که خداوند نصیب هر کسی نمی کند.

- ایسنا/یزد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان این که کار برای خانواده شهدا و ایثارگران، عشق و علاقه می خواهد، گفت: این توفیقی است که خداوند نصیب هر کسی نمی کند.

حجت الاسلام عباس زارعزاده امروز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس بنیاد شهید مهریز طی سخنانی به فرصت شتابان عمر و ضرورت اغتنام فرصت ها برای خدمت رسانی به و تکریم هرچه شایسته ایثارگران پرداخت و خاطر نشان کرد: باید در این فرصت چند روزه ی دنیا با خدمت رسانی هرچه بیشتر، دعای خیر را برای خودمان بدنبال داشته باشیم.

وی ادامه داد: کار برای خانواده شهدا و ایثارگران، عشق و علاقه می خواهد و این توفیقی است که خداوند نصیب هر کسی نمی کند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز نیز اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، نهادی انقلابی و برخاسته از انقلاب و مردم است لذا باید با روحیه ای انقلابی و بسیجی در این نهاد خدمت کرد.

وی خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری را از وظایف بزرگ نظام و مردم برشمرد و افزود: شهدا با گذشتن از جان و مال خود در عهدی که با خداوند بستند ثابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار برای خانواده شهدا و ایثارگران، عشق و علاقه می خواهد

کار برای خانواده شهدا و ایثارگران، عشق و علاقه می خواهد