مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-26سياسي

مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای، زمینه ساز معرفی استعدادها به جامعه


رییس جهاد دانشگاهی در مراسم اختتامیه و فینال مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای گفت: مسابقاتی از این شکل، در معرفی و شناساندن استعدادها به جامعه بسیار مهم هستند.

- رییس جهاد دانشگاهی در مراسم اختتامیه و فینال مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای گفت: مسابقاتی از این شکل، در معرفی و شناساندن استعدادها به جامعه بسیار مهم هستند.

در عین حال جهاد دانشگاهی می تواند از ظرفیت رسانه ای خود برای انتشار فیلم ارائه های سه دقیقه ای در بخش پایان نامه و کتاب و معرفی این استعدادها به جامعه استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی در مراسم اختتامیه و فینال پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای و نخستین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای ضمن تقدیر از تلاش ارزشمند دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات گفت: خداوند در همه انسان ها، استعداد را به شکل یکسان به ودیعه گذاشته است و اگر می خواهیم به توسعه و پیشرفت دست پیدا کنیم، باید این استعدادها را شناسایی و شکوفا شده و مورد استفاده قرار بگیرند.

دکتر طیبی افزود: در بحث توسعه، نخستین اقدام توجه به بحث آموزش است که شامل آموزش در سطوح دبستان و دبیرستان و مقاطع مختلف دانشگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای، زمینه ساز معرفی استعدادها به جامعه

مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای، زمینه ساز معرفی استعدادها به جامعه