مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-26اقتصادي

اختصاص بودجه 4500 میلیاردی به تحقیق و توسعه در ایران خودرو


معاون ایران خودرو از تصویب و اجرای 19 پروژه در قالب توسعه محصولات جدید، ارتقای محصولات فعلی و توسعه سیستم های پلتفرمی محصولات در راستای خودکفایی و افزایش عمق ساخت داخل در 2 سال اخیر خبر داد.

- به نقل از ایکوپرس، علی رحیمی با بیان این که در دو سال اخیر، موضوع تحقیق و توسعه با سرمایه گذاری های صورت گرفته سرعت یافته و نتایج آن به مرور در حال رخ نمایی است، اظهار کرد: ورود محصول جدید تارا به بازار در تابستان امسال و تولید انبوه مدل اتوماتیک این خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن که در ابتدای هفته جاری با حضور وزیر صمت صورت گرفت، شاهدی بر این مدعاست.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو با اشاره به این که طراحی و تولید انبوه تارا ظرف مدت 15 ماهه، جز با کار جهادی و تلاش شبانه روزی مدیران و مهندسان ایران خودرو میسر نمی شد، تحقیق و توسعه را محور اصلی فعالیت های ایران خودرو دانست و افزود: این خودروساز خود را متعهد به ارائه محصولات مدرن و بروز به مشتریان می داند و در این زمینه بر اساس نقشه راه توسعه ای خود، توانسته دستاوردهای مؤثری را رقم بزند.

وی افزود: علاوه بر طراحی و توسعه تارا دستی و اتوماتیک، انطباق گیربکس اتوماتیک در خانواده دنا با ارائه دنا پلاس اتوماتیک، انطباق گیربکس اتوماتیک جدید در خانواده 207 با ارائه 207 با گیربکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه 4500 میلیاردی به تحقیق و توسعه در ایران خودرو

اختصاص بودجه 4500 میلیاردی به تحقیق و توسعه در ایران خودرو