مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-26سياسي

لزوم تشکیل نهضت مشاوره خانوادگی در سراسر کشور با هدف کاهش طلاق


وزیر کشور طلاق را از خطرات مهم جامعه امروز ایرانی برشمرد و بر لزوم تشکیل نهضت مشاوره خانوادگی در سراسر کشور با هدف کاهش طلاق تاکید کرد.

- وزیر کشور طلاق را از خطرات مهم جامعه امروز ایرانی برشمرد و بر لزوم تشکیل نهضت مشاوره خانوادگی در سراسر کشور با هدف کاهش طلاق تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در نشست بررسی راهکارهای عملی برای کاهش روند طلاق که با حضور گروهی از فعالان حوزه اجتماعی در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه خانواده بنیان و اساس جامعه است؛ گفت: یکی از تهدیدات جدی در حوزه خانواده روند رو به گسترش طلاق است که باید در این راستا تدابیر فوری و عاجل اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه گسترش طلاق باعث فروپاشی بنیان خانواده که پایه اجتماع است؛ می شود؛ گفت: در حوزه عوامل موثر در طلاق دو دسته فاکتورهای پیشینی و پسینی مطرح است که باید ضمن توجه به زمینه های پیشینی، در حال حاضر با توجه به فوریت مساله، عوامل پسینی مورد توجه جدی تر و ضروری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به موازات برنامه ریزی بلند مدت، باید راهکارهای نتیجه بخش و فوری در این راستا به کار گرفته شود گفت: طبق بررسی ها یکی از راهکارهای مهم در این حوزه، نهضت مشاوره خانوادگی است، این نهضت باید با محوریت محلات در کشور گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل نهضت مشاوره خانوادگی در سراسر کشور با هدف کاهش طلاق

لزوم تشکیل نهضت مشاوره خانوادگی در سراسر کشور با هدف کاهش طلاق