مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-26اجتماعي

هیچ کدام از شهرهای خوزستان شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ندارند


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به ورود فاضلاب شهرهای در مسیر کارون در این رودخانه، گفت: علیرغم وجود سه رودخانه مهم کشور در خوزستان، - در حال حاضر تقریبا شبکه فاضلاب هیچ کدام از شهرهای خوزستان تکمیل نشده و تصفیه خانه فاضلاب نیز ندارند که این شرایط بسیار بد است.

محمدجواد اشرفی در نشست شورای حفاظت کیفی کارون که امروز (4 آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: همه شهرهای واقع در مسیر عبور رودخانه کارون به جز دزفول، فاقد تصفیه خانه پساب هستند و پساب این شهرها در رودخانه کارون ریخته می شود.

40 درصد پساب دزفول جمع آوری و تصفیه می شود و مابقی وارد رودخانه می شود که اخیرا تخلیه مستقیم در دزفول موجب مرگ و میر آبزیان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از چند سال گذشته پروژه های اجرای تصفیه خانه های فاضلاب در آبادان، خرمشهر، شادگان، بندر امام(ره) و بندر ماهشهر آغاز شد که بر اساس گزارش شرکت آبفا بین 70 تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بنا بر اعلام شرکت آبفا، تصفیه خانه فاضلاب شادگان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مقرر بود در پایان تیرماه به بهره برداری برسد که این مهم هنوز محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کدام از شهرهای خوزستان شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ندارند

هیچ کدام از شهرهای خوزستان شبکه و تصفیه خانه فاضلاب ندارند