مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-26سياسي

برگزاری سومین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر


مسؤول قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری سومین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهراب کیانی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در روزهای 12 الی 14 آبان ماه به منظور استعدادیابی و حمایت از تیم های فعال این حوزه در 3 قالب پویانمایی، ساخت نرم افزار و بازی های تلفن همراه در بوشهر برگزار می گردد.

مسؤول قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه علاقه مندان می بایست در قالب تیم های سه تا پنج نفره با هم به رقابت بپردازند افزود: در هر بخش از سه تیم برگزیده با اهدای جوایز نفیس و اعطای گواهینامه کشوری قدردانی خواهد شد و تیم های برتر هر بخش مجوز حضور در مرحله نهایی کشوری که در روزهای 26 تا 28 آبان ماه در تهران برگزار می شود صادر خواهد شد.

وی افزود: تیم های شرکت کننده در این رویداد ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی حین رقابت، جهت توانمندسازی و سازماندهی یکپارچه در سطح استان شناسنامه دار و حمایت خواهند شد.

لازم بذکر است رویداد تولید محتوا با دبیری سازمان فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و با همکاری ادارات و نهادهای مرتبط برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر

برگزاری سومین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بوشهر