مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-26سياسي

نسخه الکترونیک از دستاورد های مهم نظام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در جلسه مشترک با مدیران عامل سازمان بیمه سلامت و خدمات درمانی نیرو های مسلح اظهار داشت: - سرپرست سازمان تأمین اجتماعی نسخه الکترونیک را از دستاورد های مهم نظام دانست و گفت: برای رفع مشکلات این طرح باید به سرعت عمل کرده و با همکاری بین بخشی بهترین اقدامات را برای تکمیل این برنامه ملی انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در جلسه مشترک با مدیران عامل سازمان بیمه سلامت و خدمات درمانی نیرو های مسلح اظهار داشت: اقدامات مشترک زیادی بین سازمان های بیمه گر اصلی کشور وجود دارد و باید با همکاری بین بخشی به دنبال اتخاذ بهترین تدبیر برای پیشبرد امور بوده و هدف اصلی این جلسه هماهنگی در سیاستگذاری برای ارائه خدمات است.

وی افزود: پیشبرد برنامه نسخه الکترونیک از جمله زمینه های مهم همکاری بین بخشی بوده و امید است، بتوانیم کار را به خوبی پیش برده و برای ارائه تعهدات جدید نیز هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی نظام ارجاع و ایجاد نهاد هماهنگ کننده خدمات سازمان های بیمه گر را از دیگر حوزه های همکاری بین بخشی برشمرد و گفت: در زمینه طراحی راهنما های بالینی و گایدلاین ها نیز باید همکاری جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه الکترونیک از دستاورد های مهم نظام است

نسخه الکترونیک از دستاورد های مهم نظام است