مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-26فرهنگي

سینما روباز بوشهر افتتاح شد


سینما روباز انجمن سینمای جوان بوشهر بنام هنرمند سرشناس بوشهری، داریوش غریب زاده با حضور شماری از هنرمندان و مدیران فرهنگی افتتاح شد.

- ایسنا/بوشهر سینما روباز انجمن سینمای جوان بوشهر بنام هنرمند سرشناس بوشهری، داریوش غریب زاده با حضور شماری از هنرمندان و مدیران فرهنگی افتتاح شد.

به همت انجمن سینمای جوانان استان بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر سینما روباز بوشهر پس از 40 سال با ظرفیت هفتاد نفر در محل انجمن سینمای جوان افتتاح شد.

فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین با قدردانی از انجمن سینمای جوان بوشهر در احداث سینمای روز باز گفت: سینما به عنوان ابزاری کارآمد در جهان توانسته جریانات بسیاری را در جامعه رقم بزند که بوشهر با پیشینه منحصر به فردش در تولید فیلم کوتاه و سابقه دیرینه در امر سالن داری و اکران فیلم توانسته در کشور طلایه دار در این حوزه باشد.

عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهرهم با ارائه گزارش مالی و عمرانی احداث سینما روباز گفت: برای ساخت سینمای روباز انجمن سینمای جوان، 210 میلیون تومان هزینه شد که این هزینه ها شامل خرید تجهیزات و فعالیت های عمرانی بود که از اعتبارات استانی در سال 1400 تامین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما روباز بوشهر افتتاح شد

سینما روباز بوشهر افتتاح شد