مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:552021-10-26اقتصادي

گند بی مسئولیتی ها این بار از آب بجنورد بالا آمد/طعم آب بجنورد، گروگان اتفاقات فصلی


از ابتدا تا انتهای سال دائماً اتفاقاتی در حال رخ دادن است تا بهانه را به دست آب شیرین دره بدهد و طعم آب را بد کند، مدیران آبی استان نیز صرفاً با یک عذرخواهی و تعیین زمان یک یا دوهفته ای وعده حل شدن مشکل را می دهند اما در این چند سال مشخص شده این مشکل ریشه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، اگر سن شما به بیشتر از 30 الی 40 سال می رسد احتمالاً به یاد دارید که در آن سال ها وقتی نام آب آشامیدنی بجنورد می آمد، آبی با طعم مطبوع و خوب در ذهن جاری می شد، آبی که از چاهای اطراف بجنورد به سمت منازل مردم سرازیر می شد و حتی گاهی مسافرینی که به این شهرستان سفر می کردند، آب بجنورد را به عنوان توشه سفر با خود همراه می بردند.

اما پس از افزایش جمعیت شهری و بزرگ شدن شبکه آبی بجنورد، به ناچار مدیران آبی به فکر تزریق آب از سایر منابع سطحی به شبکه لوله کشی شهرستان افتادند و پس از مدتی آب سد شیرین دره را به شبکه لوله کشی شهرستان بجنورد اضافه کردند و از همان زمان بود که مردم بجنورد طعم مطبوع آب در تمام روزهای سال را به خاطره ها سپردند.

طعم آب بجنورد گروگان اتفاقات فصلی از ابتدای سال تا انتهای سال دائماً اتفاقاتی در حال رخ دادن است تا بهانه را به دست آب شیرین دره بدهد و طعم آب را بد کند، گاهی این آش آن قدر شور می شود که مدیران آب منطقه ای استان هم تصمیم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گند بی مسئولیتی ها این بار از آب بجنورد بالا آمد/طعم آب بجنورد، گروگان اتفاقات فصلی

گند بی مسئولیتی ها این بار از آب بجنورد بالا آمد/طعم آب بجنورد، گروگان اتفاقات فصلی