مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 04:502021-10-26سياسي

عملکرد آبی آذربایجان شرقی بسیار پایین می باشد


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: مراکز خدمات غیردولتی در مقایسه با مراکز دولتی به دلیل گره خوردن منافع با فعالیت هایشان، توانایی موفقیت بیشتر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در جلسه نظام نوین ترویج ضمن تقدیر از فعالیت 75 مرکزخدمات غیردولتی کشاورزی  اظهار داشت: ما مجبوریم خود را با شرایط زمان وفق دهیم در این راستا اگر به مرور ترویج و آموزش در طول دوره فلاحت پرداخته شود، روند پرنشیب و فراز آن تا رسیدن به زمان حاضر را مشاهده خواهیم کرد.

وی به دوره زمانی حضور و رفت وآمد گروه های ترویجی در روستاها و اهتمام ایشان به مسائل ترویجی براساس امکانات روستاها و موفقیت های ایشان در زمان خود و سپس توسعه مراکز ترویج کشاورزی در دهستانها و مراکز بخشها که نشان از اهمیت بخش کشاورزی داشت و نشان می داد اشاره کرد و گفت: آنها نشان داد تا چه حد حضور کارشناسان در کنار کشاورزان می تواند در توسعه بخش کشاورزی موثر باشد و به ارتقاء بهره وری بیانجامد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان از شرکت های سهامی زراعی، تعاونی های تولید، شرکت های خدماتی فنی و مشاوره ای، مراکز خدمات جهادکشاورزی و در نهایت مراکز خدمات غیردولتی نام برد که به ایفای نقش در مزارع و واحدهای تولیدی در امر آموزش و ترویج پرداخته اند ، تصمیمات اتخاذ شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد آبی آذربایجان شرقی بسیار پایین می باشد

عملکرد آبی آذربایجان شرقی بسیار پایین می باشد