مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 19:402021-10-25سياسي

نیروهای مسلح ید واحده تأمین امنیت کشور است


نیروهای مسلح به عنوان ید واحده برای تأمین امنیت کشور تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دیدار و گفتگو با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: هر جا که ناجا نیازمند حمایت و پشتیبانی باشد، ما به اندازه توان و ظرفیت مان از این نیروی مقتدر پشتیبانی می کنیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی عهده دار اصلی ماموریت خطیر تامین امنیت مرزها است و ما با حضور در مرزهای شمال شرق، شرق و غرب کشور به ناجا کمک می کنیم و در این راستا نیروهای مسلح به عنوان ید واحده برای تامین امنیت کشور تلاش می کند.

وی افزود: در حال حاضر مسئولیت اصلی تامین امنیت مرزها به عهده نیروی انتظامی است و ما در مرزهای شمال شرق، شرق و غرب کشور به ناجا کمک می کنیم و در این راستا نیروهای مسلح به عنوان ید واحده برای تامین امنیت کشور تلاش می کنند.

سرلشکرموسوی ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای انتظامی گفت: به عنوان یک شهروند، خودمان و خانواده هایمان، مدیون نیروی انتظامی هستیم.

فرمانده کل ارتش گفت: توصیه و تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) تقویت هم افزایی ها و هماهنگی ها میان نیروهای مسلح است؛ خوشبختانه امروز هماهنگی و تعامل خوبی میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ید واحده تأمین امنیت کشور است

نیروهای مسلح ید واحده تأمین امنیت کشور است