مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-25حوادث

چرا پرونده سرقت سه بسته بادام هندی جنجالی شد؟


بنابر حکم منتشر شده، متهم اقدام به سرقت سه بسته بادام هندی از یک مغازه کرده که پس از شکایت مالک مغازه و ارائه فیلم از ارتکاب جرم متهم توسط وی و عدم دفاع موجه متهم؛ - بنابر حکم یک قاضی، فردی به دلیل سرقت سه بسته بادام هندی از یک مغازه به ده ماه حبس و چهل ضربه شلاق محکوم شده است!در پی انتشار حکم یک قاضی برای سارق سه بسته بادام هندی و محکومیت سنگین متهم به 10 ماه حبس و 40 ضربه شلاق، پیگیری ها نشان می دهد در کمال تعجب خبر مذکور صحت دارد و خبرسازی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک بنابر حکم منتشر شده، متهم اقدام به سرقت سه بسته بادام هندی از یک مغازه کرده که پس از شکایت مالک مغازه و ارائه فیلم از ارتکاب جرم متهم توسط وی و عدم دفاع موجه متهم؛ قاضی متهم را که مردی 45 ساله و پدر سه فرزند است به ده ماه حبس تعزیری و چهل ضربه شلاق محکوم کرده است! اگرچه حکم منتشر شده بدوی است اما به علت عدم تجدیدنظرخواهی متهم، حکم وی پس از گذشت مدت قانونی تجدیدنظرخواهی در حال حاضر قطعی شده است.

تشکیل هیات ویژه برای بررسی پرونده موسوم به سرقت بادام هندی برای بررسی حکم صادر شده در پرونده موسوم به سرقت بادام هندی و موضوع عدم تناسب مجازات تعیین شده با جرم رخ داده، هیات ویژه ای در دادگستری استان قم تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پرونده سرقت سه بسته بادام هندی جنجالی شد؟

چرا پرونده سرقت سه بسته بادام هندی جنجالی شد؟