مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:102021-10-25سياسي

داشتن الگو انسان را در مسیر رسیدن به سعادت کمک می کند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تأکید قرآن بر داشتن الگو در زندگی، گفت: داشتن الگو انسان را در مسیر رسیدن به سعادت کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد ربانی نژاد بعد از ظهر دوشنبه در جشنواره مالک اشتر شهرستان رشت، اظهار کرد: داشتن الگو و اسوه در زندگی و یا داشتن رفتار عاقلانه، به انسان برای پیشرفت و حتی سعادتمندی کمک زیادی می کند و در دین اسلام هم به اهمیت آن تاکید شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بشر نه تنها برای تعالی و پیشرفت خود بلکه برای توسعه در سایر حوزه ها نظیر بخش های اقتصادی و مدیریتی هم نیازمند الگو است، عنوان کرد: داشتن این الگو و اسوه در بخش فعالیت های هنری نمود بسیار ویژه ای دارد و ارزش آن تعیین کننده است.

حجت الاسلام ربانی نژاد به بحث های فراوانی که در مقوله مدیریت فرد، خانواده و مدیریت جامعه در دین اسلام و توسط علما مطرح شده اشاره کرد و گفت: در تمام این بخش ها از خانواده تا جامعه باید شاخص ها و الگوها را مشخص کرده و باید بدانیم که چگونه می توانیم از این الگوها در جهت درست و بهینه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم در سه جا به اهمیت داشتن الگو و اسوه تاکید دارد، افزود: داشتن الگو در زندگی یکی از تأکیدات مهم قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن الگو انسان را در مسیر رسیدن به سعادت کمک می کند

داشتن الگو انسان را در مسیر رسیدن به سعادت کمک می کند