مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-25سياسي

چهارمین رویداد هنری اربعین با تقدیر از 67 برگزیده داخلی و خارجی پایان می یابد


به همت مسجد المتقین تهران، چهارمین رویداد هنری اربعین همراه با تقدیر از برگزیدگان داخلی و خارجی به کار خود پایان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه چهارمین رویداد هنری اربعین، عصر روز پنج شنبه 6 آبان به همت مسجد المتقین تهران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

در آیین اختتامیه که از ساعت 15:30 برگزار می شود؛ از 20 نفر از برگزیدگان از مجموعه رشته ها تقدیر خواهد شد، ضمن اینکه از 47 نفر از کودکان شرکت کننده در این رویداد به عنوان رتبه شایسته تقدیر تجلیل به عمل می آید.

امسال فراخوان چهارمین دوره از رویداد هنری به زبان عربی در سطح فضای مجازی منتشر شده و با استقبال فراوانی مواجه شد به طوری که نزدیک به 150 اثر در بخش بین الملل از کشورهای عراق، کویت، عربستان به ویزه بخش شیعه نشین قطیف، روسیه و آفریقا به دبیرخانه رسید.

در بخش داخلی نیز 700 اثر در تمامی رشته ها از جمله متون ادبی، شعر و دلنوشته، فیلم کوتاه، عکس، نماهنگ، پادکست و بخش کودکان دریافت شد، ضمن اینکه امسال رشته شعر و بخش پادکست به این رویداد اضافه شد که علاقه مندان از آن استقبال کردند.

علاقه مندان می توانند آیین اختتامیه چهارمین رویداد هنری مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین رویداد هنری اربعین با تقدیر از 67 برگزیده داخلی و خارجی پایان می یابد

چهارمین رویداد هنری اربعین با تقدیر از 67 برگزیده داخلی و خارجی پایان می یابد