مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-25سياسي

تنها گذاشتن مسلمانان افغانستان کار اشتباهی است


نماینده مردم شهرستان های قائنات و زیرکوه در مجلس تنها گذاشتن مسلمانان و شیعیان افغانستان را کاری اشتباه دانست و گفت: امیدواریم از کشورهایی که برای بازسازی و توسعه اقتصادی افغانستان اعلام آمادگی کرده اند عقب نیفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سلمان اسحاقی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: مشکلات اعلام کردیم که نماد اصلی این شاخص ها انقلابی بودن است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه صدور مجوزها کشور ایران در بین 198 کشور رتبه 178 را داشت، گفت: طبق ماده 22 قانون توسعه پنجم دولت مکلف بود سالانه این را 5 رتبه کاهش دهد اما محقق نشد.

نماینده مردم شهرستان های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قانون تسهیل در صدور برخی مجوز کسب و کار موجب شد بروکراسی اداری نامناسب حذف شود، عنوان کرد: باید به سمت بانکداری اسلامی برویم و تا زمانی که بانکداری ما درست نشود اقتصاد ما درست نمی شود.

اسحاقی همچنین در پایان مطرح کرد: متأسفانه دشمنان داخلی که نگاه سیاسی به اقتصاد و منافع مردم مطرح کردند که مجلس به دنبال محرمانه کردن اموال مسئولان است که این موضوع القای بسیار غلطی بود.

انتهای پیام/3403/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها گذاشتن مسلمانان افغانستان کار اشتباهی است

تنها گذاشتن مسلمانان افغانستان کار اشتباهی است