مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-25اجتماعي

احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران


یک کارشناس هواشناسی از احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی مازندران خبر داد.

- سیداحمد میرساداتی با اشاره به پیش بینی وضع هوای مازندران در هفته جاری، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز دوشنبه سوم آبان ماه صاف تا نیمه ابری - ازشب بتدریج ابری از سمت غرب استان با رگبار پراکنده باران و وزش باد خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود هوای مازندران در روز سه شنبه چهارم آبان ماه، ابری همراه با بارندگی، کاهش دما و وزش باد - در مناطق سردسیر کوهستانی مه آلود با بارش پراکنده باران و برف باشد، خاطرنشان کرد: آسمان مازندران در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد - در مناطق سردسیرکوهستانی مه آلود با بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در روز پنجشنبه هوای مازندران، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد - در مناطق سردسیرکوهستانی مه آلود با بارش پراکنده باران و برف، از اواسط روز بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر، پیش بینی می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در روزهای جمعه و شنبه هفتم و هشتم آبان ماه، شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در مازندران خواهیم بود، گفت: تغییرات اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران

احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران