مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-25ورزشي

رضاییان: از بازی تیم ملی لذت می برم/ نمی دانم منتقدان چرا می گویند خوب نبودیم


عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: اسکوچیچ تغییرات لازم را ایجاد کرده و تیم ملی رو به جلو بازی می کند، وقتی بازی تیم ملی را می بینم لذت می برم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بهرام رضاییان، عضو هیات رییسه فدراسیون درباره عملکرد تیم ملی در بازی برابر تیم های امارات و کره جنوبی گفت: فکر می کنم دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی تغییرات لازم را ایجاد کرده و تیم ملی رو به جلو بازی می کند.

وقتی بازی تیم ملی را می بینم لذت می برم.

در بازی برابر کره جنوبی می توانستیم برنده دیدار باشیم.

در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های زیادی را بازیکنان تیم ملی به وجود آوردند که اگر وارد دروازه می شدند، بدون تردید برنده این بازی بودیم.

نمی دانم منتقدان چگونه می گویند خوب نبودیم.

اگر بازی را برده بودیم، می گفتند تیم را میزبان مسابقات اعلام کردند و کارشکنی های متعددی (از جمله ساعت برگزاری مسابقات) اتفاق افتاد، تیم ملی توانست بهترین نتایج ممکن را کسب کند و رایزنی های رییس فدراسیون فوتبال نتیجه داد و در کشور خودمان میزبانی را انجام دادیم که این میزبانی شرایط و الزاماتی از جمله VAR را نیاز داشت که خوشبختانه نصب و راه اندازی شد.

عضو هیات رییسه فدراسیون که با سایت این فدراسیون صحبت می کرد با اشاره به حضور تیم های ملی در مسابقات بین المللی گفت: تمام تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضاییان: از بازی تیم ملی لذت می برم/ نمی دانم منتقدان چرا می گویند خوب نبودیم

رضاییان: از بازی تیم ملی لذت می برم/ نمی دانم منتقدان چرا می گویند خوب نبودیم