مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-25اجتماعي

کشتارگاهی که هم مرغ می کشد هم آرامش مردم /از گله مندی مردم تا خونسردی مسؤولان


یک سالی است که مردم شهرستان آستانه اشرفیه روز خود را با بوی بسیار نامطبوع کشتارگاه آغاز و با همین بوی نامطبوع به شب می رسانند، شدت این بو در برخی مناطق شهرستان به حدی زیاد است که حتی باعث ایجاد تهوع در بعضی افراد شده و حتی عده ای منزل خود را به فروش رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، همواره یکی از تأکیدات سازمان محیط زیست و دامپزشکی کشور ساخت و احداث واحدهای صنعتی و کشتارگاه های حیوانات در خارج از محدوده شهری و مسکونی و آن هم به دلیل ایجاد بوهای نامطبوع و البته به منظور رعایت بهداشت عمومی در جامعه است.

طبق قانون موارد متعددی در خصوص اقدام علیه بهداشت عمومی وجود دارد اما قانون گذار مجازات اقدام علیه بهداشت عمومی را در ماده 688 قانون مجازات اسلامی، حبس تا یک سال در نظر گرفته، همچنین در ماده دو همین قانون آمده هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده است، جرم محسوب می شود.

حالا یک سالی است که مردم شهرستان آستانه اشرفیه روز خود را با بوی بسیار نامطبوع کشتارگاه آغاز و با همین بوی نامطبوع به شب می رسانند، شدت این بو در برخی مناطق شهرستان به حدی زیاد است که  حتی باعث ایجاد حالت تهوع در برخی مردم شده و حتی عده ای منزل خود را به همین دلیل فروختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاهی که هم مرغ می کشد هم آرامش مردم /از گله مندی مردم تا خونسردی مسؤولان

کشتارگاهی که هم مرغ می کشد هم آرامش مردم /از گله مندی مردم تا خونسردی مسؤولان